Alles Over Breien

Breipatronen voor dames (en heren)

Soms brei je lekker even wat voor jezelf. Een nieuw vestje, een paar sokken of een lekkkere warme sjaal voor de winter.

Alles over Breien heeft de leukste breipatroontjes die je online kunt vinden hier voor je verzameld.






Breipatronen mutsen

breipatroon katten muts

Kattenmuts

Deze grappige kattenmuts van Miss Minoes met oorflappen brei je met een rondbreinaald. Borduur er na afloop nog een leuke versiering op.


breipatroon mutsje

Dames muts

Een breipatroon van Handmade Handsome voor een dames muts uit de oude school.


breipatroon damesmuts met rolrand

Gebreide muts met rolrand

Gebreide muts in tricotsteek met een rolrandje van Garnstudio. Makkelijk breipatroon, prima voor beginners.


breipatroon beanie

Gebreide beanie

Deze grappige beanie voor dames en heren, staat beschreven op de site van Veritas. Je maakt hem met naalden 12, dus hij is lekker snel klaar.


breipatroon dames kattenmuts

Gebreide muts met kattenoortjes

Dit breipatroon van een damesmuts met “kattenoortjes” van Miss Minoes is prima voor beginnende breisters. Het patroon is in meerdere maten beschreven, voor kinderen, tieners en volwassenen.


breipatroon muts

Mannen muts

Het breipatroon van het bekende rode mutsje van Harry Slinger, vind je hier op de site Mokums.


breipatroon mannen muts

Mannen muts

Gebreid met dikke wol en breinaalden nr. 9, dus snel klaar deze warme muts van Scheepjeswol.


breipatroon dames mutsje

Mutsje

Makkelijk te maken breipatroon van Zeeman voor een dames of heren muts.


breipatroon dames muts

Muts

Deze warme gebreide muts van Geertrude heeft een lekker zacht en rekbaar boord zodat de muts altijd goed aansluit. Je kunt hem met een rondbreinaald of naalden zonder knop breien.


breipatroon beanie

Beanie met klep

Op de site Breien en Haken vind het patroon voor deze beanie met klep (even naar beneden scrollen voor de Nl versie). Geschikt voor beginners.


breipatroon spiraal muts

Spiraalmuts

Heel leuk deze muts gebreid in een spiraal. Je vindt het patroon op het blog van Geertrude.


gratis breipatroon dames muts

Dames muts

Saartje ontwierp het patroon voor deze muts. Je breit hem op naalden 4,5 zonder knop.


gratis breipatroon dames muts

Dames muts

Geetrude noemt dit haar partjesmuts omdat het patroon haar doet denken aan de partjes van bijvoorbeeld een mandarijntje.


gratis breipatroon dames muts

Gebreide muts

Voor deze muts van Lupineke brei je eerst een koker, daarna een cirkel en als afsluiting naai je die twee aan elkaar.


gratis breipatroon carnaval muts

Carnavals muts

Miriam heeft het breipatroon voor deze muts en sjaal ontworpen voor de Hopsjlokkers. Maar je kunt hem natuurlijk ook in andere kleuren breien.


gratis breipatroon muts met pompom

Dames muts

De Telegraaf heeft een aantal leuke breipatronen voor mutsen en sjaals op haar site staan.


gratis breipatroon muts met pompom

Dames muts

Wanneer je de draadjes netjes afwerkt, kun je deze muts aan twee kanten dragen. Een patroon van Hobbyshop Reuvers.


Breipatroon muts

Warme muts

Deze muts brei je in het rond op naalden 9 en 12, gauw klaar dus! Je vindt het patroon in de breibijlage van Knippie.


Basis breipatroon muts

Makkelijke muts

Voor deze muts van Peppy brei je eerst een vierkantje in ribbels, waarna je de steken opneemt en verder in het rond gaat breien.





Breipatronen haarbanden

gratis breipatroon hoofdband

Gebreide hoofdband

Lekker warm deze gebreide hoofdband. Je vindt het patroon en de werkbeschrijving op de site Huis van Belle.


gebreide hoofdband en kol

Gebreide haarband

Even snel een haarband breien? Dit is een lekker makkelijk breipatroon van Zeeman.


Diverse breipatroontjes

breipatroon gebreide ketting

Gebreide ketting

Lekker vrolijk deze gebreide ketting van Mums en ook leuk voor de wol restjes.


gratis breipatroon gebreide armband

Gebreide armband

Brei deze mooie armbanden met kabel volgens het breipatroon van Sacha. Makkelijk en snel te maken, ook voor iemand die nog nooit een kabel heeft gebreid, de tutorial van Sacha helpt je erdoorheen.








Winter breipatronen

Mutsen Breipatronen

Sjaal breipatronen

Polswarmer breipatronen

Kol breipatronen

Sloffen breipatronen

Sjaals breien

Breipatronen dameskleding

Omslagdoeken en poncho breipatronen

Engelse winter breipatronen



































brei patroontjes voor baby's

brei patroontjes voor tassen



breipatronen mutsen breien boeken



















breiwol kopen









Breipatronen

Samen breien

Evenementen

Brei boeken

Breisteken

Breitips

Sjaal breipatronen

Breien leren

Blocken

Breipennen

Brei blog

Basis breisteken

Steken opzetten

Home

Contact, cookies en privacy

© Vanna

webdesign: © 2011 Mijn-eigen-website.nl | Webrealisatie en advies Vannatiek.nl